Social Media, SoMe (please don’t call it that), Social – kært barn har mange navne efterhånden. Har man en virksomhed i dag (anno 2018), så skal man arbejde med sociale medier. Det er efterhånden ligeså essentielt som en regnskabsmedarbejder – uden sådan en, har du ikke styr på regnskabet. På samme måde, hvis du ikke har en person til at varetage din virksomheds sociale medier, mangler du nogen til at snakke med dine kunder.
I min optik kan evner inden for social opsummeres på følgende facon: Either you have it, or you don’t – there is no middleground. Når jeg siger sådan, er det med det indblik jeg har skabt mig via 8-års erfaringer. Jeg har set “specialister” eller “eksperter” rejse sig og falde. Kendte mennesker, virksomheder eller brands, som har formået at brande nallerne i en sådan grad, at det er vanskeligt for dem at komme tilbage uskadt.
Disse undersider handler om Social Media som fagområde. Her vil du kunne finde artikler som du kan bruge til at lære om emnet, og måske vigtigst af alt – udfordre dine tanker.