Dit målgruppe arbejde i Facebook, er måske noget af det absolut vigtigste du kan bruge din tid på. Det tager tid, stiller krav til din kreativitet og marketing-viden. Men gør du dit grundarbejde godt, bliver du belønnet i den anden ende.

Her gennemgår jeg alt du har brug for at vide, for de tre Facebook målgruppe typer: Gemte målgrupper, Kopimålgrupper og Brugerdefinerede målgrupper. Hvis det er første gang at du arbejder med målgrupper i Facebook annoncering, så vil jeg anbefale at du læser artiklerne i denne rækkefølge:

  1. Gemte målgrupper
  2. Brugerdefinerede målgrupper
  3. Kopimålgrupper

Grunden til at jeg siger det er, at gemte målgrupper er det absolut nemmeste at begynde med. Brugerdefinerede er den naturlige opfølgning, hvor man baserer sine målgrupper på forskellige former for data. Til sidst kopimålgrupper, som typisk baseres på ens brugerdefinerede målgrupper.

Derfor denne rækkefølge – den er mere naturlig, ift. hvordan man bør arbejde med sine Facebook målgrupper.

Heavily Awarded

Gemte målgrupper

Læs hvordan
Here For You

Kopimålgrupper

Læs hvordan
We care about skill

Brugerdefinerede målgrupper

Læs hvordan